Hepimiz bir anlamda Dostoyevski'nin köpeğine benziyoruz. Gerçek sevgiye yeterince değer vermiyor, sevgimizi gösteremiyoruz. Bize sevgi gösterenleri ise kırıyor ve itiyoruz. Gerçek sevgimizi açığa çıkardığımızda ve sevgiye daha çok sevgiyle karşılık verdiğimizde kendimize biraz daha yaklaşmış olacağız.