Günümüzde özellikle örtbas edilen ensest konusunu güzel bir şekilde anlatıyor. Her satırını her kelimesini iliklerinize kadar hissedeceğiniz bir kitap. Bir cümleyi okuduktan sonra kendinizi toparlayıp devam edebilmeniz hayli zaman alıyor. Ben okumaya dahi dayanamazken bunları yaşayanların olduğunu düşünmek çok can acıtıyor. Neden üstü kapatılır anlamış değilim. Herkes okumalı ve kanayan yaramızı görmezden gelmemeliyiz. İnsani değerlerimizi kaybetmeyelim...