İnsan her zaman çevresindeki şeylerden şikayet eder, kendine uzak şeyleri güzel ve ilginç bulur. Ama unutulmamalı ki her yerde hayatın meseleleri vardır.
"Evet insan mutlu olmalı, hüzünlü olmalı, gülmeli, ağlamalı.. Her şeyi yapmalı, her şeyi yaşamalı, ama yarım yamalak, her zaman yarım, hep eksik, her zaman solgun.."