Leman

Bir yer var İyiliğin ve kötülüğün ötesinde Seninle orada buluşacağız..
Reklam
İnsan her zaman çevresindeki şeylerden şikayet eder, kendine uzak şeyleri güzel ve ilginç bulur. Ama unutulmamalı ki her yerde hayatın meseleleri vardır.
"Kendi kökünden ve izinden, toprağından ve dilinden kopma. Onlar bu kötü, naçar hayatımızda mutluluğumuzun pınarıdır."
"Ölü zamanlar içinde yaşıyoruz.."
"Evet insan mutlu olmalı, hüzünlü olmalı, gülmeli, ağlamalı.. Her şeyi yapmalı, her şeyi yaşamalı, ama yarım yamalak, her zaman yarım, hep eksik, her zaman solgun.."
Reklam