E.

E.
@Laborantt__
Her yerin yabancısı
Yine bir gün çok çalıştım ve kendime kahve ısmarladım ☺️☕️🍂
Reklam
Net.
Gerçekten sevdiğim pek az insan var;hele saygı duyduğum daha az insan var.Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor;her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı,duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Kendi evim olduğu zaman mükemmel bir kütüphanem olmazsa,kendimi çok kötü hissedeceğim.
Yağmur yağmur yağmur ☔️🍂
Bazen...
“Nasıl anlatsam bilemedim.Bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi.”
Reklam