E.

E.
@Laborantt__
Her yerin yabancısı
Yağmur yağmur yağmur ☔️🍂
Reklam
Bazen...
“Nasıl anlatsam bilemedim.Bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi.”
“Eline kitap alınca zamanı unuturdu.”
İçten görünmeye özenenler çoktur,bunlara her yerde rastlanır.Ama böyle gösterişsiz,art niyetsiz içtenlik;herkesin karakterlerinin iyi taraflarını abartmak,sonra da kötü taraflarından hiç söz etmemek yalnız sana özgü bir davranış.
‘Her gün bir öncekinin aynısı..” 🎬My favorite cake
Reklam