E.

E.
@Laborantt__
Her yerin yabancısı
Şaşmaz..
Tarif edilemez bir sükut-u hayale uğramıştım.
Reklam
Gün güzeli 🌱☕️🌸☘️🍃🌺🪴🌼
Bunlar koyun güden ya da zeytinliklerde ırgatlık yapan,uzak güneyin kızgın güneşinde marsık gibi olmuş kaba saba,dangıl dungul adamlardı.
Cehennemmm
Gündüzler gittikçe daha sıcak oluyor,geceler bile iyice ısınıyordu.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Bunun adına savaş diyorlar! Adı batasıca! …
Sayfa 88·Kitabı okudu