Bu dünya hepimizinken,her toprağı ayrıştırıp isimler koyduk,adlarına "ülke" dedik.Istedigimiz toprak parçasına özgürce ulaşmamıza engel koydular,vizeler,pasaportlar,adına turizm dediler ! Doğanın sunduğu yaşamı kullanmak isterken bile önümüze para denen engeli koydular.Ve bu yaşamın aksine,kendilerine çıkarı olmayan bu dünyaya,hatta artık "hayale" ütopya adını verdiler.."İnsan doğası gereği böyledir,toprağını benimser;çünkü uğrunda savaş vermiştir" dediler;bu savaşı başlatan kişiler ve kendi dogamizi bize ogrettiler.Sen kadınsin,yemek yap;sen erkeksin,cepheye koş;sen gencsin,tahsilini yap-ama bizim istediğimiz gibi- ;sen yaşlısın,otur ölmeyi bekle;sen çocuksun,oyununu oyna;22 yaşındayım,72 yaşına da gelsem,beden denilen bu kabuktan kurtuluncaya dek vicdanımın sesini dinleyeceğim;zira vicdanımın yaşı yok !
Daha da uzundu,ancak;sizi sıkmak istemedim.Tamamını twitter hesabımda paylaştım..Buralarda yeniyim,şimdiden bi kusurum olursa affola.