" Dünyaya gelipde gidene ne soracaklar zannedeceksin,Mıstığım? Sevebildin mi diye sorarlar.Sana bir yürek verdik, hakkını verebildin mi sorarlar..
Sorarlarsa "öyle çok sevdimki, verdiğiniz süre dayanmadı" de,öyle de.."
Sahi hakkını verebiliyor muyuz? Yoksa hiçbirşeye dokunamadan ölüp gidiyor muyuz. Bir çiçek,bir şiir,bir ağaç, insanlar, hayvanlar...daha nice şeyi sevipte sahip çıkabiliyor muyuz. Yoksa sadece kelimede mi seviyoruz. Peki ne zaman sahip çıkacağız. Ölümle karşılaşınca mı, yoksa hayatı yaşarken mi? Ölüm bizi herşeyden ayırınca mı daha iyi olacak,yoksa hayat bizi buluşturunca mı?