"Çünkü bu hayatta ne yaşanıyorsa ne geç, ne de erkendir.
Her şey, olması gerektiği vakittedir.
Sadece ne olursa olsun vakit, umudunu yitirmek için çok erkendir..."
Erkekler mi daha akıllıdır kadınlar mı ? sorusuna: "Elbette ki kadınlar. Çünkü bacağı güzel diye, hiçbir kadın askıntı olmaz bir erkeğe," demiş William Shakespeare.
Ps: Ama kasları var diye erkeklere askıntılık yapan gurursuz kadınları unutmuş o an. Demek ki cinsiyet değil, şahsiyet meselesi.
Yaşamımız, yasak olduğuna inandığımız ya da tırmanacak kapasitemizin olmadığını düşündüğümüz zirvelerle doludur, ne var ki yolumuzu bulanıklaştıran sis yalnızca baktığımız gözlüklerin üzerindeki buğudan ibarettir.