Bu seri nedense beni bir türlü içine çekemedi. Inanılmaz gereksiz betimlemeler var. Özellikle de gerilim korku türünde gereksiz tasvirler olay kurgusundan uzaklaştırıyor insanı. Yarım bırakmak zorunda kaldım. Elime alabilirsem günde 3-5 sayfa okuyarak tamamlamaya çalışacağım. Ama kesinlikle zaman kaybı olduğunu düşünüyorum...
Bu hikaye beni derinden sarstı, sanki olaylara bizzat şahit olmuşum gibi hissederek okudum. Umarım kimsenin aşk hikayesi böylesine şanssızlıklarla dolu olup, yarım kalmaz...
Mart MenekşeleriSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201625,8bin okunma