fâtıma ışık

Çocukmuşum yine bir gün Tutturmuşum ananeme gidicem diye Koyulmuşum yola sekerek .eteklerimdeki çiçekler bahara eşlik edercesine... Yolda bir kaç kedi dolanmış kırmızı pabuçlarıma Papatyalar da sevgiden nasibini almış Çalmışım demir kapıyı minik ellerimle Kapının gıcırtısı melodi yapmış iyi mi Ve işte ananem elma ağaçlarının arasından belirdi beyaz entarisi ile Ellerinde kına , Kekliğim hoşgeldin diyerek açmış Sevgi dolu kollarını bana... Çocukmuşum işte ne kadar olunursa.... Lâl 🍂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Veda
Ananemin ,evine uzaktan bakıp el salladığını görünce;anladım dünyanın koca bir yalan olduğunu... Lâl 🍂
Zarifçe uzaklaşmak...en güzeli. ✨
'Olaylar senin kontrolünden çıktığında Allah ın da kontrolunden çıkmaz ' (Yasin pisgin, bir kitap imzası notundan alıntı)
Ne bu şimdi?
İnsanları dinliyorum dinliyorum, dertleri ile dertlenip günlerce çözüm arıyorum.sonra hatrı sayılır sağlam kaynaklardan uzmanlara yönlendirerek,çıkış yolu gösterdiğimde.yok yaaa ben burdan devam ederim diyenleri açık net şekilde uğurladım.Derman, çözüm arayan buna kalben gönüllü olan insanlari dinleyin arkadaşlar.yoksa yolun ortasında ellerinize verdikleri yükledikleri duygusal çöp poşetleri ile ' hadi burdan devam et tek başına ' hissi ile kalakalıyorsunuz... Lâl 🍂