Merhaba öncelikle kitap gayet güzel ama böyle bir son beklemezdim bu yönden sonu çok sıradan oldu ve kitabın akışına uymadı ama geri kalanını sayarsak kitabın bazı kısımları akıcı bazı kısımlar çok sıkıcıydı ama ben gayet beğendim okumanızı tavsiye ederim
Kitap bu türde okuduğum ilk kitap ve hemen okumanız gerektiğini düşünüyorum "..Ama ben aşkın gözü kördür derken kusuru görmemesini değil, o kusura bakmamasını istemiştim."