Zulallx

Zulallx
@Lalbenmisim
6/10
·
Beğendi
Merhaba öncelikle kitap gayet güzel ama böyle bir son beklemezdim bu yönden sonu çok sıradan oldu ve kitabın akışına uymadı ama geri kalanını sayarsak kitabın bazı kısımları akıcı bazı kısımlar çok sıkıcıydı ama ben gayet beğendim okumanızı tavsiye ederim
Kimse Gerçek DeğilZeynep Sey · Martı Yayınları · 20216,6bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·256 syf.··
2021 1. kitabı
Kitap bu türde okuduğum ilk kitap ve hemen okumanız gerektiğini düşünüyorum "..Ama ben aşkın gözü kördür derken kusuru görmemesini değil, o kusura bakmamasını istemiştim."
1000Kitap
SimruKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20174,089 okunma