Alegría

Alegría
@Lalegria
“Kendimi hiçliğin bir parçası gibi hissediyordum” -cehennem-
12 Ağustos
10 okur puanı
Eylül 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kalbiniz kapkaranlık, karanlık bir kalpten ise sağlam, doğru bir anlayış çıkmaz.
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle ya, belki yalnızca mutluluğu sevmiyordur insan? Belki aynı ölçüde acıyı da seviyordur? Belki acı da mutluluk kadar çıkarındadır?
1K
İnsanoğlu yakışıksız bir yaratıktır ve tek istediği de hedefin kendisi değil, ona varmak çabasıdır.
1K
Bence insanlığın en belirgin özelliği şudur: iki ayaklı, nankör varlık …
1K
İnsan inadına,bilinçli olarak, kendisi için zararlı, aptalca olanı isteyebilir, hatta özellikle de en aptalca olanı…
1K