O zaman herkese öyle bakacaklar Aynur. Başkası yapınca hırsız ilan edip bu kitap söz konusu olunca herkesin geri çekilmesini ve onu aklamaya çalışmasını doğru bulmuyorum. Ayrıca elbette ilham alınır, elbette kitaplar ve diziler filmler ve sanatın tüm kolları birbirini besler ama o diziden ya da yapımdan bir şeyden esinlenirsin, iki şeyden esinlenirsin. Tutup tüm öğeleri olduğu gibi almak, sahneleri bire bir almak sonra da araya kendinden bir kaç detay ekleyip ortaya bir kitap çıkarmak sanat değildir, bu sanatı da beslemez. Dümdüz başkasının emeğinin üstüne konmaktır. Sanat üstüne katarak ilerler. Olan şeyi alıp kendince süsleyip yeniden öne çıkarmak emek hırsızlığıdır. Ve özür dilerim şayet bu kadar okunup övülüyorsa, yazar bundan para kazanıyorsa özgün olmak zorunda. Kimse zaten hiç bir şey özgün değil deyip kenara çıkmamalı. Göz önünde bu kadar kanıt ve benzerlik varken hala olaya bu gözle bakmanız çok üzücü ama be diyim. Devam edin… o zaman bende gideyim bir dizi seçeyim, kendimce detaylar ekleyeyim ama karakterleri güzel yazayım, betimleyeyim diye yazar olayım. Olur mu? Bu sanatın birbirini beslemesi mi sence? Düşün ki monalisa tablosunu aldım kendimce detaylar ekledim, asıl ressamın adını sildim altına onu tamamen ben oluşturmuş gibi kendi adımı yazdım. Zemininin bana ait olmadığı bir şeye bunu nasıl yapabilirim? Bakın kalıp elbette alınır. Dediğim gibi. Bunlar birbirini besler. İhanet konulu yazılan, çekilen binlerce şey var ama tek bir kitaba ait detaylar sadece tek bir yapıma ait diziye bu kadar çok benziyorsa, o benzerlikler oldukça da fazlaysa olaya bu denli masum bakmanız çok acı.