Dünyanın her yerinde, kiminde daha az kiminde daha fazla ama sınıra yüklenen anlamlar vardır. Çoğunlukla da insanlar refaha kavuşma umudu olarak görür sınırı. Kan gözyaşı, ocaklarına dönüşü ve trajedi olarak gören de çok tabi. Benim için de sınır birçok şeyin yanında hüzün, ayrılık, özlem demektir. Ben insanlar arasına böyle sınırlar çekilmesine karşıyım. Bu sınır uygulamasında insanların menfaatinden çok zararı var. Sınırlar kaldırılmalı! O zaman daha güvende olacağımıza inanıyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Önderler, alimler hep okuyarak yükseliyorlar, okumadan hiç yükselen duydun mu, ilmin, bilimin, marifeti kaynağı okumaktan geçer. İşte onun için bu kitaplar var, onun için okumalıyız, sen de her gün okumalısın, sadece okul zamanı değil, asıl olan okul bittikten sonra, fırsat bulduğun her halde okuyacaksın, okumadığın günün olmamalı.
... fakat bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki? Beni teselli edecek ve bana bazı sözler söyleyecekler, sözler, ama sözlerin nasıl yararı dokunabilir ki bana? Biliyorum bundan sonra yine yalnız olmak zorunda kalacağım. İnsanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.