Nereye gidersem gideyim kalbimin en derinlerinde sadece seni seviyorum. Biliyorsun seni sevmeden yapamıyorum yaprak gözlüm. Bilirim sen benden hiç gitmezsin. Neşeli gözlerin, umutlu kalbin hep benimle, biliyorum.
Sevgili olmak, dost olmaktır; dert ortağı olmak, birlikte gülmek, birlikte ağlamaktır. Yani sevgili olmak tek hayatı, iki kişi yaşamaktır. Biz sevgiliden ötedeydik. Biz birbirimizin ailesi olmuştuk. Biz bu dünyayı beraber olduğumuz sürece güzelleştiren mükemmel detaylardık.