Zeynep

Reklam
Kendine ait bir yalan, başkalarına ait gerçekleri tekrarlamaktan belki de daha iyidir. Birincisinde bir insan, ikincisinde ise papağan olursun! Ama başkalarının aklıyla yetinmek hoşlarına gidiyor, alışmışlar bir kere!
Kişilikten yoksunluk! İstedikleri bu! Ve bundan büyük bir keyif alıyorlar. Kendilerinden uzaklaşmak, olabildiğince kendilerine benzememek! İlerleme onlara göre budur! Savurdurdukları palavralar bari kendilerinin olsa...
Evet, belki namuslu bir insansın; ama namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?