"İnsanoğlu denen aşağılık yaratık her şeye alışıyor!" Dalıp gitmişti. "Ya yanılıyorsam?" diye haykırdı elinde olmadan. "İnsanoğlu aşağılık bir yaratık değilse... O zaman her şey önyargıdan, boş bir korkudan ibaret demektir."
Her şey insanın elinde ve sırf korktuğu için bunları kaçırıyor. Bu, bilinen bir gerçek. İnsanlar neden korkar en çok? İlginçtir, en çok yeni bir adım atmaktan korkarlar, yeni bir fikir sahibi olmaktan...