Zeynep

Evet, belki namuslu bir insansın; ama namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşktan, sevgiden, saygıdan söz edemeyeksek neden edeceğiz? Bunlar olmayınca demek nefret var, mide bulandırıcı, aşağılayıcı bir şeyler var.
"İnsanoğlu denen aşağılık yaratık her şeye alışıyor!" Dalıp gitmişti. "Ya yanılıyorsam?" diye haykırdı elinde olmadan. "İnsanoğlu aşağılık bir yaratık değilse... O zaman her şey önyargıdan, boş bir korkudan ibaret demektir."
Bazen hayatta hiç tanımadığınız insanlarla öyle karşılaşmalar olur ki, henüz konuşmadan tek bir bakışla ilgimizi çekiverirler.
Her şey insanın elinde ve sırf korktuğu için bunları kaçırıyor. Bu, bilinen bir gerçek. İnsanlar neden korkar en çok? İlginçtir, en çok yeni bir adım atmaktan korkarlar, yeni bir fikir sahibi olmaktan...