Siz sokakta dövülen, yardıma muhtaç birini görseniz yardım eder misiniz yoksa bundan keyif mi alırsınız? Müdahele etme şansınız olan bir zulmü durdurur musunuz? insanlara her şeye gücü yettiğini yettiğini söyleyip buna göz yuman tanrılar vahşi midir? Yoksa tanrıların böyle güçleri hiç olmamış mıdır?