Bu kitabı okurken hüzünlenmeyen var mı? Kitapta çok yoğun duygular vardı. İnancın ne kadar önemli bir şey olduğunu gördüm kitapta. Çok duygulandım, çok ağladım.
Kitap çok sade bir dille anlatılmış, ve bir otobiyografi. Herkesin okuması gerek... Hemen alıp okumanızı tavsiye ederim:)
Sol AyağımChristy Brown · Nemesis Kitap · 201795bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hangi yaştan olursanız olun, bu kitabı kesinlikle okumalısınız! Herkesin ilgisini çekecektir. Çok eğlenceli bir macera. Herkese şiddetle tavsiye ediyorum:)