"Bize satılan yaşam kültür paketinin içinde gerçekte sevgisizlik, öfke, tatminsizlik, kıskançlık ve kibir olduğunu kendi gözleriyle görmüşlerdir(Farkında olanlar). Değerlerin, inanışların, düşünüş ve duygulanım biçimlerinin piyasaya düştüğünde ne kadar boş ve anlamsız olduğuna şahit olmuşlardır. Onlar bir yarayı içlerinde taşıdıklarından yüzlerinden tanınabilirler. Diğerleri zaten sahnede birbirleriyle kavga ediyorlar. Fazladan beğeni alabilmek için kendilerine kostüm ve duyarlık seçiyorlar."
"İnsan olmaya dair bir anlam dünyasını sorgulamadan, bir hakikat peşinde olmadan bu yaşadıklarımıza hayat mı diyelim? Bu sıradanlığa, bu basmakalıplığa, bu dayatılmış mutluluk sahnelerine hayat mı diyelim?"