"Çünkü senin kendi gözünde değerin yok. İnsanlar sana sadece senin kendine davrandığın gibi davranır. Eğer buna devam edersen ne yapacaklarını tam olarak biliyorum.
Senden geriye hiçbir şey kalmayana kadar seni tüketecekler ve sonra da nasıl öldüğünü soracaklar."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsanları uzaktan yargılamak kolay. Kendi dünyanın dışında olan birine bakmak ve o insanların kim olduğuyla ilgili genel yorumlar yapmak , yargılamada bulunmak kolay. Çünkü diğerlerinin kusurlarını gördüğünde , nedense kendi kusurlarının onunkilerden daha iyi olduğunu savunabiliyorsun. Fakat yakından baktığında, yanındaki kişiye gerçekten baktığında, hemen hemen aynı şeyleri göreceksin. Umut. Sevgi. Korku. Öfke..."