Lavi

Lavi
@Lavi4
İstanbul 44
“Kötülük dünyada değil, kişinin yüreğindedir…”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geçerken ugrayanla, Sana gelmek için yola çıkan bir olmaz...
Günaydın:)
Sabahları hep kötü bir gece geçirmiş gibi bir suratla kalkardı.
Tüh be, dedim. Bu dünyada hiç mi insanlık kalmadı be...
"İnsanlık öldü mü?” “Yok, ölmedi ölmedi ama, bir şey oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?”