Geleceğim, bekle dedi, gitti..
Ben beklemedim, o da gelmedi..
Ölüm gibi bir şey oldu..
Ama kimse ölmedi.
•~A~•
Seni sinir etmeyi özledim
Senide özledim...
Evet..
Yani çok anlamlı... güzell
Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim. ~~~
Neyine bağlandım bu kadar, bana bakmayan gözlerine mi yoksa benim olmayan kalbine mi?....
NasılsınÖzdemir Asaf · Adam Yayıncılık · 2001386 okunma