Gül

Gül
@Lavin_Aktas
Geleceğim, bekle dedi, gitti.. Ben beklemedim, o da gelmedi.. Ölüm gibi bir şey oldu.. Ama kimse ölmedi. •~A~• Seni sinir etmeyi özledim Senide özledim...
Şimdi bana küçük bir ölüm kaldı....
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
*Yoksa gitmekten vazgeçip, sevmek mi gerek?*
Alıntı
Özdemir Asaf
Puan vermedi·
Evet.. Yani çok anlamlı... güzell Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, Sana hep, hep yeniden başlamak isterim. ~~~ Neyine bağlandım bu kadar, bana bakmayan gözlerine mi yoksa benim olmayan kalbine mi?....
NasılsınÖzdemir Asaf · Adam Yayıncılık · 2001386 okunma
Öylede güzeldi gözleri İçine bıraksam kendimi:))
Müzik