Bir yerde okumuştum, mösyö boustouler, tepenize çığ düştüğünde, bütün o karın altında yatarken neresi aşağı neresi yukarı anlayamaz oluyormuşsunuz. Karı iteleyip kurtulmak istiyor
ama yanlış yönü seçip kendinizi daha da derine, kendi mezarınıza gömüyormuşsunuz.