" Suçlunun kendini açıklama şansı yoktur. Aralarından birini seçebileceği bir sürü mazeret hazır sunulur. Toplum suçlanır ve birçok durumda da suç kurbana atılır.
Bunca acının, bunca ölümünün bir anlamı var mı? Eğer yoksa o halde yaşamanın da bir anlamı yoktur çünkü anlamı hasbel kadar kaçıp kurtulmaya bağlı olan bir yaşam nihai anlamda yaşamaya değmez.