Fulya Sadıklı

Fulya Sadıklı
@Lavinya51
... hiç kimse dizginlerini tümüyle başkasının eline verip, kendini olduğu gibi göstermemelidir.
Sayfa 175·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yine de, yeni tanışılan herhangi bir insan hakkında çok iyi bir görüşe sahip olmaktan özenle kaçınılmalıdır; yoksa, çoğu durumda olduğu gibi, insan kendisini utandıracak ya da zarara sokacak bir biçimde hayal kırıklığına uğrayacaktır.
Sayfa 170·Kitabı okudu
Senin önünde ne çok kimse olduğunu görürsen, ne çok kimsenin de senin arkanda olduğunu düşün.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Sokrates, bir defasında kendisine bir tekme atıldığında, bunu sabırla sineye çekmiş, kendisine şaşıran bir kimseye de, “Beni bir eşek çifteleseydi, onu dava mı edecektim?” demişti.
Sayfa 79·Kitabı okudu