Remziye Taş

Remziye Taş
@Layla_1_0
Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm. Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
"Ben bundan sonra bu dünyada da, öbür dünyada da iflah olur muyum ki... "
Sayfa 521·Kitabı okudu
Reklam
Alışmış insan da kudurmuş köpekten daha beterdir.
Sayfa 518·Kitabı okudu
Susmak sövmektir. Hem de çok ağır bir hakarettir.
Sayfa 514·Kitabı okudu
Bende keramet yok. Keramet çiçekte, ağaçta, otta, kuşta, böcekte, insandadır.
Sayfa 513·Kitabı okudu
Biz bir kere öldük, öleceğiz haramoğlu, sen yaşadıkça her gün öleceksin.
Sayfa 487·Kitabı okudu
Reklam