Remziye Taş

Remziye Taş
@Layla_1_0
Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm. Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
"İnsan yüreği, insan bedeni, insan kafası biz cennetten kovulduktan sonra bozuldu. Işık fışkıran bir kaynaktan çıktık, bir ulu su olarak bulana bulana, çarpuk çarpuk, yozlaşarak bugüne geldik. "
Sayfa 165·Kitabı okudu
Reklam
Bu deniz, bu toprak, bu bahar kokuları insanı deli eder kendinden geçirir.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Görmek isteyen insana göz olsan yine yaranamazsın.
İnsan olmak çok zor sultanım.Dünyada çok şey kolay da , insan olmak zor.
Sayfa 146·Kitabı okudu
İnsan güzel olacak, diyordu Dursun dede. İnsan her gün biraz daha sevgi dolu, biraz daha mutlu,biraz daha zulme karşı, kötülüklere karşı bilenerek doğacak, çünkü onu sevgi yarattı.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Reklam