Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm.
Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
"İnsan yüreği, insan bedeni, insan kafası biz cennetten kovulduktan sonra bozuldu. Işık fışkıran bir kaynaktan çıktık, bir ulu su olarak bulana bulana, çarpuk çarpuk, yozlaşarak bugüne geldik. "
İnsan güzel olacak, diyordu Dursun dede. İnsan her gün biraz daha sevgi dolu, biraz daha mutlu,biraz daha zulme karşı, kötülüklere karşı bilenerek doğacak, çünkü onu sevgi yarattı.