Her yazılan kelime ya da cümlede bir parça ben bulunmaktadır ondan dolayıdır ki burası benim otobiyografimm.
Kötülerden ve niyeti kötü insanlardan uzak bir dünya.
Gelip burda saçma sapan şeyler paylaşsak beğenirsiniz ama anlam dolu şeyler paylaşınca nedense o ekrana iki kere tıklama fobisi oluşuyor hemen nasıl bir kitle bu.