gözümüz aydın...!
toprakta havada suda taptaze bir çoşku var.
erik dalları gülüyor, lirik çiçek tarlaları filiz veriyor.
demek ki sütten kesilmemiş,
dörtnala doğurgan bir bahar geliyor.
-İnsan bıraktıklarıdır,
gerisi sadece toprak parçası.-
.
sonunda anladım ki
-toprak;
ölülerin değil
sabredenlerin evidir-
.
-her insan
biraz toprak taşır kalbinde
biraz da henüz gömülmemiş acı-