"Narkissos için ağlıyorum, ama onun yakışıklı olduğunu hiç fark etmemiştim ben. Narkissos için ağlıyorum, çünkü sularıma eğildiği zaman, gözlerinin derinliklerinde kendi güzelliğimin yansımasını görebiliyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaradanı hangi kelimelerle tanımadığımız, kendimizi nasıl gördüğümüze ayna tutar.
Şayet Allah dendi mi öncelikle korkulacak , utanılacak bir varlık geliyorsa aklına, demek ki sende korku ve utanç içindesin çoğunlukla ...
Yok, eğer Allah dendi mi evvela aşk, merhamet ve şefkat anlıyorsan , sende bu vasıflardan bolca mevcut demektir.