Bahar

Bahar
@Lebrizkaaa

Bahar

, bir kitap okudu
7/10
·544 syf.··
6 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,4bin okunma
Reklam
" Öyle bir yer ki, beni üzsün, uğraştırsın, ziyanı yok, fakat kendi kendimle yalnız bırakmasın.. "
Sayfa 334·Kitabı okudu
"Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde şu dünyanın ıssızlığı, Tanrı kimsenin başına vermesin böyle bir yalnızlığı.."
"İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir sızı uyandırırmış. Bunu yazan şair ne kadar haklıymış ! "
Sayfa 207 - İnkılap Yayınevi·Kitabı okudu
" İnsan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor."
Sayfa 76 - İnkılap Yayınlari·Kitabı okudu