“Ve anılarımızı, üzüntülerimizi, küçük zaferlerimizi birbirimizle paylaşarak öğrendiğimiz şey, üzgün hissetmenin yanlış olmadığı. Ya da kaybolmanın. Ya da öfkelenmenin. Diğer insanların anlamayabileceği bir dolu şey hissetmek yanlış değil. Herkes kendi yolculuğunu yapıyor. Kimseyi yargılamıyoruz..."