"Şimdi ölüm çok kolay uğrayabilir bana!
Amma ben yaşayabildiğim sürece ölümü karşılamaya gitmemeliyim.
Elbette,bir gün ölümle karşılaşırsam-ki karşılaşacağım-önemli değil,önemli olan şu ki benim yaşamım ve ya ölümüm başkalarının yaşamını nasıl etkileyecek..."
"Ben bilmek istiyorum,hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak,sonra da yaşlanıp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü? "