L.

L.
@Lemiyy
Şu iki günlük dünyada kelebek kadar ömrümüz var, her şeye alışıyorsun. Yoğun uğraşlar sonucunda bir başına kaldığında aslında hiç kimsenin ve hiçbir şeyin bu hayatta hiçbir şeye değmediğini ve her şeyin birer zaman kaybı olduğunu anlıyorsun. Anlıyorsun anlamasına da tüm bunların sonunda bitiyorsun. Tükeniyorsun. Hissizleşiyorsun.
Sayfa 114
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yorulmaktan da yorulur mu insan? Yoruluyor. Yoruyorlar.
Sayfa 104
Alıntı

L.

, 1000Kitap'a katıldı.