Leog

Leog
@Leog
“Beni hayal kırıklığına uğratan, benden başkası değil..”
Reklam
Odamda günlerdir yalnızım ziyanı yok, dünyada da yıllardır yalnız değil miydim?
Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter.
"Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?"
Ölmekten müthiş bir şekilde korkuyordu çünkü henüz gerçek anlamda yaşamamıştı.
Reklam