'' Artık daha fazla hastane gezmeyecektim. Doktorlar ilaç üstüne ilaç, tedavi üstüne tedavi deneyip hiçbirinden sonuç alamazken, dünyanın farklı yerlerindeki beyaz bandanalı binaların içinde tıkılıp kalmayacaktım.
Madem ölecektim, önce yaşayacaktım.
Sonra ölecektim.''
'' Her problemin bir çözümü vardı ama her çözümden sonra mücadele edecek yeni bir problem, üstesinden gelinecek yeni bir görev olurdu. Bir şeyi çözdükten sonra durmazdınız. Devam ederdiniz; yeni bir yol, yeni bir yön bulurdunuz, daha iyisini yapmaya ve daha iyisini yaratmaya çalışırdınız. Bir şeyi yıkmak bir son değildi; daha güzelini, daha iyisini, daha doğrusunu yapmakla sona ulaşırdınız. Ya da belki son hedef diye bir şey hiç yoktu. Bir şeyi başarırdınız ve sonrasında değişirdiniz, başka bir şeyi başarmaya hazır olurdunuz. Birbiri ardına problemleri çözerdiniz; ta ki dünyayı değiştirene dek.''
'' Şu anda Kento'yla birlikte olduğunu biliyorum. Onun benden her açıdan çok daha iyi olduğunu biliyorum. Ama her ne kadar ailemden yanımda beklemeye istekli kimse olmasa da, her ne kadar burada sadece sen olsan da bunu zerre kadar umursamıyorum çünkü benim için sen dünyaya bedelsin.''
'' ...Ama o gün, sen sadece radyoda röportaj veren genç bir çocukken, kendi kırık kalbini gizlerken, kendine tutunacak bir dal arayan bir kıza ulaştın. O kız seni buldu ve sen ona kendini yukarı çekmesi için yardım ettin.''
'' Utanarak arkamı döndüm. Fakat ona yeniden baktığımda gözleri üzerime kilitlenmişti ve sanki önemli olan tek şey benmişim gibi bakıyordu. Sanki paylaşmaya çalıştığım her şeyi anlamış gibi. ''