nobody

nobody
@LeonMathildaa
''Yaşamak için fazlasıyla yaşlanmış gibiler...''
Sayfa 48·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Neden ders alıp benim gibi yapmıyorsun?'' ''Ne yapıyorsun ki?'' ''Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramıyorum.''
Sayfa 46·Kitabı okudu
''Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?'' ''Sevmez olur mu...'' ''Yürekten mi seviyor?'' ''Kesinlikle.'' ''Öyleyse geleceğinden emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.''
Sayfa 36·Kitabı okudu
''Gelecek haftaya kadar büyür müyüm sizce?''
Sayfa 23·Kitabı okudu
"N'oldu, Zeze?" "Hiç. Şarkı söylüyordum." "Şarkı mı?" "Evet." "Demek ki kulaklarım sağır olmuş." Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.
Sayfa 14·Kitabı okudu