📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?''
''Sevmez olur mu...''
''Yürekten mi seviyor?''
''Kesinlikle.''
''Öyleyse geleceğinden emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.''
"N'oldu, Zeze?"
"Hiç. Şarkı söylüyordum."
"Şarkı mı?"
"Evet."
"Demek ki kulaklarım sağır olmuş."
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi? Sesimi çıkarmadım. Bilmiyorsa benden öğrenecek değildi.