nobody

nobody
@LeonMathildaa
“Sonuç olarak, elimden geleni yapıyorum, evrensel kederin acısını çekiyorum ve bu acımı dindirmeye çalışıyorum, bir insanın yetersiz gücünden başka bir şey yok elimde, bu yüzden herkese haykırıyorum: Bana yardım edin!”
Reklam
''İnsan aşılması gereken bir şeydir.''
Sayfa 6
''Aslında biz ölü doğmuş yaratıklarız.''
Sayfa 139·Kitabı okudu
''Sevginin bulunmadığı yerde akıl da arama.''
Sayfa 103·Kitabı okudu
''Okumaktan başka yapılacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum.''
Sayfa 52·Kitabı okudu