Apo

Apo
@Leoo1
IG:abdullahdrgnn
73
29 Ağustos 1999
43 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
"Olayların üzerinden zaman geçtikten sonra insanın gece balkonda otururken parçaları tek tek birleştirip gerçeği farketmesi."
Reklam
Uzun zamandır bana hak etmediğim davranışları sergileyen herkesi bir bir çıkarıyorum hayatımdan ve bunda en ufak bir pişmanlık hissetmiyorum. Kıymetli değilsem, kıymetiniz de yok gözümde. Neyi ne kadar alıyorsam o kadar veriyorum. Bir adım geliyorsanız bir adım gelirim,dağ aşmam.
Ahlakın estetik standartları vardır bence. örneğin; Bir hamam böceği öldürürsen kahraman, bir kelebeği öldürürsen şeytansın.
Zorla, istemeye istemeye yaptığım her şey dokunur bana; seve seve, iştahla yaptığım hiçbir şeyden zarar görmem.. Montaigne Denemeler
İnsan kalbi kırıkken hiç sabah olmayacak sanıyor.
Reklam