Zaten bir Stefan hayranı olarak çok beğendiğim bir kitap oldu.İçinde 7 tane kısa hikaye var ve hepsinin sonu da ölümle bitiyor.Her eserinde olduğu gibi bu eserinde de mükemmel psikolojik detay,karakter analizi ve yerinde tespitleriyle sürükleyici bir anlatım gerçekleştirmiş.Her hikâyenin sonunda insan "vay be" diyor,etkileyiciydi.Ayrıca Stefan'ın kendi iintiharıda kitaptaki hikayeler gibi soru işaretlerini aklında bırakmıştır.