Belki de yapılacak en iyi şey sadece uzun bir ömür süreceğimizi farz etmekti. Kesin olan tek şey belirsizlikken, ilerleyebilmenin tek yolu belki de buydu.
O sabah kararımı verdim. Ameliyathaneye dönmek için çaba sarf edecek, kendimi zorlayacaktım. Neden mi? Çünkü yapabilirdim. Çünkü ben buydum. Çünkü farklı bir şekilde yaşamayı öğrenmek zorundaydım: Ölümü göçebe bir davetsiz misafir gibi görerek; ama ölmek üzere olsam bile, gerçekten ölene kadar hâlâ yaşadığımı unutmadan!