Levent feza

Çekin insanları ömür sahnemden Kitaplarla baş başa bırakın beni...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Olacak gibi değildi ama olması için çok çabaladık..." "VE KAYBETTİK!! "
1 Mayıs işçi Bayramı' mı ???
Gerçekten bayram mı bu yoksa kargaşa ya zemin hazırlamak mı ?? Amacının ne olduğu anlaşılamayan bir gün devletin kurumlarının bazıları tatil yaparken bazıları tatil yapanların sokaklarda ki aşırılıklarına mani olmak için ek mesai yapmak zorunda kalıyorsa bu gerçekten bayram mı ??
Hooooooop İsmail abi
Anlıycağınız genler yalan söylemez , kalbin aynasıdır onlar.
Sayfa 238·Kitabı okuyor