Neye bağırıyorsunuz, inandığınız kitapların ilki olan Tevrat böyle yazıyor her şeyi. Dindar geçiniyorsunuz ama bir kez olsun merak edip elinizin altında yıllarca duran kitabı okumuyorsunuz. Sonradan gelen peygamberlerin hepsi Tevrat’tan aldılar yaradılışın öyküsünü. Biraz değiştirdiler, süslediler, biraz çıkardılar, güne uydurdular, kendi çıkarlarına göre biçimler verdiler ve günümüze kadar getirdiler bunu. Şimdi siz sanki kitabı yeniden yazıyormuş gibi yorumlar yapıyor, aslında Tanrı’nın öyle değil de böyle söylemek istediğini ileri sürüyor, kendi düşüncelerinizi Tanrısallaştırmaya çalışıyorsunuz. Nereden biliyorsunuz öyle değil de böyle olduğunu? Tanrı’yla beraber miydiniz dünya yaratılırken?