Leyla

Sınırı olmayan her şey tehlikelidir! Aşırı olan her şey tehlikelidir! Bir insana aşırı özgürlük ve sınırsız imkanlar sunulunca topluma en büyük kötülük yapılır. Sınırları olmayan kişi bir yerden sonra başkalarının sınırlarını ihlal eder, başkalarının hayatını ihlal eder. Eskiden kötülük de vardı. Yanlış da vardı. Ama kötüye herkes kötü yanlışa herkes yanlış derdi. İnsanlar nerede duracaklarını bilirlerdi. Çünkü başkasına ya da değerlere zarar vermenin bedeli toplumdan dışlanmaktı. İnsana hatası hissettirilirdi. Şimdi ise bir davranışın iyi ya da kötü olması değil kişinin o anki bencilliğine ne kadar hizmet etmesi önemli. Çünkü artık toplumun değil bireyin doğrusu ya da yanlışı önemli. Bireyin sınırsız özgürlüğünü(!) ihlal eden her şey kötü.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evler de ağlar bazen, perdeleriyle sessizce ... Didem Mamak