Kimsede şimdiki zamandan daha fazlası yok, o ise çok kısa. Tabi bazı insanlar bir sürü şey biriktirdikleri geçmişleri ve daha birsürü şey biriktirebilecekleri bir gelecekleri olduğuna inanırlar
İkide bir onu rahatsız edeceğim, bunun canını sıkacağım diye düşünmesene. İnsanların hoşuna gitmiyorsa şikayet edebilirler. Şikayet edecek cesaretleri yoksa bu onların sorunu