“ Biliyor musun, Godoia, artık istemiyorum. İyileşirsem yine kötü bir çocuk olacağım. Sen anlamıyorsun. Artık uslu durmamı gerektirecek kimse kalmadı.”
“Zaten o kadar uslu durmana da gerek yok. Her zamanki gibi bir çocuk ol, küçük bir çocuk.”
“Niye öyle olayım ki, Godoia? Herkesten bir sürü dayak yemek için mi?..”