Kitabı fantastik ve gerçekten etkileyici bulurum. Bir sabah kalkıp böcek gibi bulmak kendini... aslında böcek gibi yaşantımız olduğunu farkına vardırabiliyor. Yaşamaya geldiğimiz bu Dünyada iyi şartlara sahip olsakta köle olduğumuzu düşündürtüyor bana. Böcek gibi olmaktan kasıt bu bence