Seina la ton.

Seina la ton.
@Lg0n
Esma' Ars longa vita brevis.
Sinner
“Annen gelirdi aklıma sana dokunurken, içimden tekrarlardım, bana seni kimin büyüttüğünü söyle, çocuk. Söyle. Arala ağzını. Bir isim, bir nitelik, bir varlık çıkar boşluğa hava üfler gibi, söyle; gideyim, ayaklarının dibinde azametine karşı duyduğum mahcubiyetten dert yanayım. Bir bakayım, hangi ellerin gölgesinde okşanmış yanakların. Sonra bir anneden yoksunluğu öğrendim, ona da diktim gözümü. Canımın en güzel parçası, anne olabildi mi günahın sana?” “Oldu, oldunuz. Siz bana anneden de öte, bir dünya dolusu insan oldunuz. Kalabalığımdı sesiniz, işitmezsem şayet, bir başınalığımın gürültüsünden delirecek oluyordum. Yokluğunuzda dahi göğsünüzde yaş aldım, benim ayak bastığım neresi varsa, siz orada, bir adım arkamdaydınız. Biz bir günahın doğurduğu iki cehennem tohumuyuz, ekiliriz, ekilmeyiz, muamma. Lakin zehir bile saçacak olsam, yanımda filizlenen yaprağınızın gölgesiyle tertemiz bir çiçek olur, yüzümü güneşe dönerim. Evet, sizden öte kim anne olurdu bana? Ne de güzel beslendim, ne de güzel uzadı saçlarım..
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
youtube.com/watch?v=cRLSKh5... 'Özgürüz.. Tıpkı Van Gogh'un Ayçiçekleri gibi..'
Müzik
youtu.be/hgtnjknRHGg 'Dinleyeni olmadığından değil, anlayanı olmadığından sessizleşir insan.' - Osho
Hevesle ömür boyu tutku arasında tek bir fark vardır: Heves daha uzun sürer.
Evet, açı doyuruyorlar, yoksulu giydiriyorlar ama, kendi ruhları açlıktan ölüyor, çırılçıplak kalıyorlar.